مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-22دانش

فراز و نشیب های تأمین فضای آموزشی برای دانشجو-معلمان خراسان جنوبی


مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان در مورد فضای آموزشی با مشکلاتی رو به رو است که از راه های مختلف در حال رفع آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، اظهار کرد: زمین برای احداث پردیس خواهران و برادران دانشگاه در ده هکتار سال گذشته در کنار دانشگاه آزاد به ما واگذار شد.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات تأمین فضای آموزشی مورد نیاز دانشگاه بیان کرد: این پروژه به خاطر اختلافاتی بین دانشگاه و شهرداری معطل مانده بود که این مشکل رفع شد و در حال حاضر کل پروژه حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اکبری مطلق با بیان اینکه این پروژه شامل پردیس خواهران و برادران و سلف و مسجد است، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز پروژه 300 میلیارد تومان است و هر تأخیری برای تکمیل این پروژه به ضرر ما است.

وی گفت: در مورد اعتبارات این پروژه نیز 15 میلیارد متمم سفر اول بوده است که نوسازی استان با این اعتبار در حال انجام است و از مصوبات سفر دوم هیأت دولت هم برای این طرح مهم 100 میلیارد طی 3 سال تخصیص پیدا خواهد کرد.

مصوبات شورای انقلاب فرهنگی درباره کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای تحت عنوان کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و نشیب های تأمین فضای آموزشی برای دانشجو-معلمان خراسان جنوبی

فراز و نشیب های تأمین فضای آموزشی برای دانشجو-معلمان خراسان جنوبی