مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-14سياسي

پژوهشگر تاریخ: مسائل امنیتی مانع تولید محتوا و معرفی ابعاد شخصیتی عماد مغنیه است


شهید مغنیه تنها 22 سال سن داشت که آمریکا را از لبنان بیرون کرد و آمریکا هرگز به لبنان بازنگشت، متأسفانه مسائل امنیتی مانع تولید محتوا و معرفی ابعاد شخصیتی عماد مغنیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب در جست وجوی شبح که روایت تلاش رابرت بائر مأمور سابق سی آی اِی برای ترور عماد مغنیه (حاج رضوان) است، امروز در فروشگاه کتاب بزرگ سال واقع در باغ کتاب تهران برگزار شد.

در مراسم رونمایی از این کتاب که با ترجمه سیدسجاد موسوی تهیه و تنظیم شده است، سیدمجتبی ابطحی دبیر کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ و علی عبدی کارشناس مسائل غرب آسیا نیز حضور داشتند.

بائر در ابتدای این کتاب نوشته است: وقتی کارم را در سی آی ای شروع کردم مانند بسیاری از مردم تصور می کردم دفاع از ترور کار آسانی است.

اما هر چه در قتل سیاسی غرق شدم این تصور ساده انگارانه بیشتر رنگ باخت.

همچنین در بخشی دیگر از این کتاب آمده: .

انگار آن روز صبح در جلسه ای که در دفتر سفیر داشتیم، حاج رضوان هم حضور داشت و مانند شبحی دست به سینه در گوشه ای ایستاده بود و نقشه نفله کردن ما را می کشید؛ درست همان زمانی که ما درباره شلیک توپ 155 میلیمتری به او جک می گفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر تاریخ: مسائل امنیتی مانع تولید محتوا و معرفی ابعاد شخصیتی عماد مغنیه است

پژوهشگر تاریخ: مسائل امنیتی مانع تولید محتوا و معرفی ابعاد شخصیتی عماد مغنیه است