مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-28سياسي

توزیع 482 دستگاه تانکر آب در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان از توزیع 482 دستگاه تانکر آب در قالب طرح پشتیبانی به عشایر کوچنده بین عشایر این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بحران کمبود آب و خشکسالی های مستمر چند ساله در سیستان و بلوچستان، توزیع تانکرهای ثابت و کشنده و آب رسانی در مناطق عشایری و به ویژه حوزه سیستان و زاهدان از اولویت های اجرایی امور عشایر است.

شیرزاد کمالی افزود: با این هدف 465 دستگاه تانکر ثابت هزار لیتری و تعداد 17 دستگاه تانکر کشنده چرخدار پنج هزار لیتری در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان توزیع شد.

سرپرست اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح باصرف اعتباری بیش از چهار میلیارد و 529 میلیون تومان در قالب طرح پشتیبانی به عشایر کوچنده اجرا شده است.

کمالی با بیان اینکه 27 هزار خانوار با جمعیت 193 هزار نفر عشایر در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان زندگی می کنند افزود: آسفالت راه های مناطق عشایری، برقدار کردن چاه های کشاورزی، ایجاد شبکه آبرسانی، افزایش پهنای باند، ارتقاء و نصب دکل، راه اندازی اینترنت و ساخت فضای آموزشی و بهداشتی استاندارد از ضرورت های مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 482 دستگاه تانکر آب در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان

توزیع 482 دستگاه تانکر آب در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان