مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-18اجتماعي

پخت روزی 20 هزار نان توسط نانوایی سیار چارکی ها در کربلا


مدیر کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک از راه اندازی موکب نانوایی سیار در کربلا خبر داد و گفت: این موکب روزی 20 هزار نان پخت و رایگان در اختیار زوار قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آتش پرور مدیرکانون فرهنگی و هنری جنت الرضوان بندر چارک امروز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان از سال 1396 با راه اندازی موکب کریم اهل بیت(ع) در قالب نانوایی سیار در شهر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

وی افزود: در این موکب روزانه بین 20 تا 30 هزار قرص نان سنتی و محلی و لواش پخت و بین موکب ها در شهر کربلا توزیع خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک ادامه داد: اقلام مصرفی موکب شامل آرد و تنور و دیگر اقلام مصرفی دیروز به وسیله پنج دستگاه کامیون از بندر چارک به سمت مرز حرکت داده شده است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته 28 مردادماه از مرز عبور می کند.

آتش پرور، هدف از برپایی این موکب را خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم خدمات این موکب ارتقا یابد.

وی از مشکلات زیرساختی در کشور عراق به ویژه در زمینه آب و برق به عنوان چالش جدی فراروی موکب ها یاد کرد و گفت: با توجه به تقارن اربعین حسینی با فصل تابستان و گرمای هوا کمبود برق و آب بیشتر احساس می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت روزی 20 هزار نان توسط نانوایی سیار چارکی ها در کربلا

پخت روزی 20 هزار نان توسط نانوایی سیار چارکی ها در کربلا