مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 04:252023-08-21اجتماعي

خدمت رسانی 33 موکب زنجانی در مسیر عاشقی


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 33 موکب زنجانی به 20 هزار زائر اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

- ذبیح الله بابایی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 33 موکب زنجانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا خواهند شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان با اشاره به استقرار 24 موکب در کشور عراق تصریح کرد: 10 موکب در شهر نجف، 7 موکب در مسیر نجف به کربلا، 6 موکب در شهر کربلا، یک موکب در سامرا استقرار خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین یک موکب در خروجی شهر ایجرود، یک موکب در بزینه رود شهرستان خدابنده، 5 موکب در مرز مهران و 2 موکب هم در مرز خسروی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

بابایی با بیان اینکه در مجموع 130 دستگاه کامیون در سطح استان طی 20 روز به طور رایگان به زوار اربعین حسینی خدمات مورد نیاز را به کشور عراق بارگیری خواهند کرد، گفت: این موکب ها روزانه در هر وعده غذایی از 50 هزار زائر پذیرایی خواهند کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان با بیان اینکه موکب ها از ششم شهریورماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: همچنین این آمادگی را داریم که برای 20 هزار زائر اربعین حسینی به صورت شبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 33 موکب زنجانی در مسیر عاشقی

خدمت رسانی 33 موکب زنجانی در مسیر عاشقی