مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-12بين الملل

حرییت: آنکارا و پکن بر ضرورت حضور روسیه در مذاکرات جده تاکید دارند


روزنامه ترکیه ای «حرییت» نوشت که آنکارا و پکن حضور روسیه در نشست آتی جده برای حل و فصل بحران میان مسکو و کی یف را ضروری می دانند.

- روزنامه ترکیه ای حرییت نوشت که آنکارا و پکن حضور روسیه در نشست آتی جده برای حل و فصل بحران میان مسکو و کی یف را ضروری می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرییت در این باره نوشت: هیات ترکیه در حاشیه نشست جده درباره اوکراین، به بیهودگی این نشست بدون حضور روسیه بر سر میز مذاکره اشاره کرد.

به نوشته این روزنامه، همه کشورهای شرکت کننده در این نشست منتظر دیدار رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری ترکیه و روسیه و حل بحران توافق غلات هستند.

هیات ترکیه در جده تاکید کرده است که لازم است گام هایی در قبال روسیه برداشته شود.

مذاکرات نه تنها در جده، بلکه در آنکارا نیز در حال انجام است.

حرییت در ادامه آورده است: اگر روسیه در مذاکرات حضور نداشته باشد، نتیجه ای به دست نخواهد آمد و راه حلی حاصل نمی شود و این همان چیزی است که در نشست جده اعلام شد.

این رسانه ترکیه ای در ادامه نوشت: هیات چین نیز نظر مشابهی با ترکیه دارد و معتقد است که برگزاری این نشست بدون حضور روسیه بی نتیجه است.

حرییت همچنین گزارش داد: ترکیه تنها طرفی است که می تواند به شکلی کاملا صریح با تمامی طرف ها در این باره رایزنی و گفت وگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرییت: آنکارا و پکن بر ضرورت حضور روسیه در مذاکرات جده تاکید دارند

حرییت: آنکارا و پکن بر ضرورت حضور روسیه در مذاکرات جده تاکید دارند