مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-03بين الملل

طرح امنیتی ویژه عراق برای حفاظت از دکل های برق


فرماندهی عملیات مشترک عراق از اجرای طرح امنیتی ویژه برای حفاظت از دکل های برق در قبال هرگونه اقدام خرابکارانه و تروریستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات مشترک عراق، از طرح جدید امنیتی برای حفاظت از برج های انتقال برق در قبال حملات تروریستی و استقرار مجدد یگان های امنیتی و انجام عملیات های ویژه خبر داد.

  سرتیپ تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در گفت وگو با وبگاه المعلومه ، تصریح کرد: فرماندهی عملیات مشترک عراق طرح ویژه ای برای محافظت از دکل های برق در مقابل حملات تروریستی آماده کرده است.

این طرح، شامل افزایش تلاش های اطلاعاتی و امنیتی، استقرار مجدد ویگان های نظامی و همچنین نظارت بر دکل ها از طریق هواپیماهای شناسایی و همکاری با شهروندان برای حفاظت از آن است .

وی افزود: این طرح، همچنین شامل انجام عملیات ویژه، افزایش نگهبانی از دکل های برق و حصول اطمینان از خطوط انتقال و نیروگاه های برق و محافظت از آن ها در برابر هدف گیری به ویژه در تابستان خواهد بود .

برج های انتقال برق در مناطق دور دست و به دور از حضور نیروهای امنیتی در استان هایی چون دیالی، کرکوک و صلاح الدین اغلب هدف حملات تروریست های داعش قرار می گیرد و این موضوع در طول ماه های گرم سال، با هدف بحران آفرینی در داخل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امنیتی ویژه عراق برای حفاظت از دکل های برق

طرح امنیتی ویژه عراق برای حفاظت از دکل های برق