مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-12سياسي

پلیس: بازداشت 2990 نفر از مخلان امنیت اقتصادی


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از بررسی 1755 پرونده کلان جرائم اقتصادی و دستگیری 2990 نفر از مخلان امنیت اقتصادی طی چهار ماه در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار حسین رحیمی در نشست خبری که امروز در مقر پلیس امنیت اقتصادی فراجا برگزار شد، گفت: در شرایط یک جنگ ترکیبی هستیم و در این میان اقتصاد نقش ویژه ای را دارد، پلیس امنیت اقتصادی نیز در این شرایط با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه در حال مبارزه در این جنگ است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از خبرنگاران خواست که در صورت اطلاع از موارد فسادهای مالی و تخلفات اقتصادی ، این موارد را برای پیگیری به شکل خصوصی به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا با آن برخورد شود.

وی پلیس امنیت اقتصادی را پلیسی نوپا برشمرد و گفت: این پلیس حدود چهار سال پیش ایجاد شد و اصلی ترین ماموریت آن برقراری امنیت برای کسانی است که در عرصه تجارت و اقتصاد مشغول فعالیت هستند.

رحیمی با بیان اینکه پلیس در مرحله ترانزیت هم ورود و نقش دارد گفت: ما بر چرخه انبار کردن و چرخه توزیع و مصرف نیز نظارت داریم و با تخلفات برخورد می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با هر فرد و افرادی که بخواهند هرگونه اخلال در فرآیند اقتصادی کشور اخلال ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد اضافه کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا یک پلیس تخصصی داریم و با موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: بازداشت 2990 نفر از مخلان امنیت اقتصادی

پلیس: بازداشت 2990 نفر از مخلان امنیت اقتصادی