مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-08اجتماعي

رگبار باران و احتمال سیلاب در 20 استان/ باد و گرد و خاک در 12 استان


سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر،احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها در20 استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در12 استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر،احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها در20 استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در12 استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک از سه شنبه تا چهارشنبه ( 17 تا 18 مرداد) خبر داد.

این شرایط جوی روز سه شنبه در غرب خراسان شمالی، گلستان، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، قم، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شرق لرستان، یزد، هرمزگان، فارس و دامنه و ارتفاعات در نیمه غربی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و روز چهارشنبه در دامنه و ارتفاعات در مازندران، البرز و تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، شرق لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال شرق و غرب هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان پیش بینی می شود.

در اثر این مخاطره جوی احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، وزش باد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران و احتمال سیلاب در 20 استان/ باد و گرد و خاک در 12 استان

رگبار باران و احتمال سیلاب در 20 استان/ باد و گرد و خاک در 12 استان