مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-22سياسي

هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال پایدار است


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است.

- قزوین- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر ظاهری در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بیان کرد: یکی از راهبردهای جدی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی است که در این مسیر اشتغال زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال پایدار است و یکی از اشتغال های پایدار در زمینه انرژی خورشیدی است به طوری که تاکنون 116 طرح انرژی خورشیدی در استان قزوین اجرا و به شبکه برق متصل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: حجم کار و تنوع کار در حوزه اشتغال بالا است از همین روست که اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است.

وی افزود: برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی فرایند کاری امداد با آموزش و سپس نظارت مستمر همراه است ولی برای به هدف رسیدن این تلاش ها نیز لازم است سیتم بانکی نیز تعامل وه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال پایدار است

هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال پایدار است