مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-16ورزشي

«خطیر» باید با «نکونام» هماهنگ باشد/ روز سخت آبی ها در آزادی خالی


کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال دیدار برابر ملوان را سخت دانست و گفت: مدیریت باشگاه باید بتواند خواسته های کادر فنی را برآورده کند و نفراتی که مد نظرش است را در اختیارش قرار دهد.

- علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیداراستقلال برابر ملوان که روز پنجشنبه در هفته دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد، گفت: بر خلاف انتظار خیلی ها استقلال با ارایه یک بازی خوب توانست در بدترین شرایط آب و هوایی آبادان نفت این شهر را شکست داده و سه امتیاز هفته اول لیگ را از آن خود کرده تا با روحیه خوب لیگ را ادامه دهد وی ادامه داد: جمع کردن امتیازات هفته های اول برای استقلال و دیگر تیمها فوق العاده مهم است.

تیمی که به دنبال قهرمانی در پایان فصل است نباید در هفته های اول امتیاز از دست بدهد چون این اتفاق باعث خواهد شد در پایان فصل حسرت امتیازات از دست رفته را بخورد، استقلال باید با قدرت هفته دوم را هم با پیروزی به پایان برساند تا شرایط خوبش را در جدول حفظ کند کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت : استقلال بازی سختی برابر ملوان خواهد داشت.

آنها هفته اول را شکست پشت سر گذاشتند و حالا بدنبال این هستند تا مقابل آبی پوشان آنهم در تهران امتیاز کسب کنند و شگفتی ساز هفته دوم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خطیر» باید با «نکونام» هماهنگ باشد/ روز سخت آبی ها در آزادی خالی

«خطیر» باید با «نکونام» هماهنگ باشد/ روز سخت آبی ها در آزادی خالی