مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-13اقتصادي

راه اندازی پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کاوه


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و شهر صنعتی کاوه از راه اندازی پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و شهر صنعتی کاوه از راه اندازی پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

مجتبی افرند یکشنبه 22 مردادماه 1402 در آیین تکریم و معارفه سرپرست گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه اظهار کرد: بخش عمده ای از موانع سرمایه گذاری با راه اندازی سامانه پنجره واحد در منطقه ویژه اقتصادی کاوه مرتفع می شود.

وی با اشاره به خاص بودن منطقه ویژه اقتصادی کاوه از لحاظ موقعیت مکانی و گستره فعالیت در بین سایر مناطق اقتصادی کشور گفت: فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری می تواند نقش مهمی در تسهیل و روان سازی مسیر سرمایه گذاری داشته باشد که مجوز آن اخذ شده و هم اکنون مراحل طراحی را طی می کند.

مدیرعامل شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد این مزیت از لحاظ ساختاری و شکل اجرایی، منحصر بفرد و خاص باشد و نیازهای فعالان اقتصادی بدون مراجعه به پایتخت در شهر صنعتی کاوه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کاوه

راه اندازی پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کاوه