مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-17اقتصادي

عوارض صدور پروانه در بافت های فرسوده مشمول تخفیف 50 درصدی است


در راستای نوسازی بافت های فرسوده، تخفیف 50 درصدی برای عوارض صدور پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: در راستای نوسازی بافت های فرسوده، تخفیف 50 درصدی برای عوارض صدور پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود صفری 26 مرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: املاکی که در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری قرار دارند، در صورت نوسازی و بهسازی شامل 50 درصد تخفیف در صدور پروانه های ساختمانی می شوند.

وی با بیان این که این طرح از تیرماه در اردبیل اجرا می شود، افزود: این طرح به منظور حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری در شهر اردبیل اجرا می شود که در کنار تخفیف در صدور پروانه ساختمانی، طبقات تشویقی نیز برای مالکان در نظر گرفته شده است.

شهردار اردبیل اضافه کرد: اعطای یک طبقه ی تشویقی نسبت به تراکم مجاز طرح مصوب، تسهیل در ضوابط پارکینگ، کاهش فضای آزاد، عدم احتساب بالکن و تراس در محاسبه ی تراکم ساختمانی از جمله مشوق های نوسازی است .

صفری ادامه داد: صفری به جزییات این مشوق ها اشاره کرد و گفت: طبق بسته تشویقی نوسازی مالکان قطعات زیر 100 متر تمام عرصه، بالای 100 متر تا 200 متر با 12 متر فضای آزاد و بالای 300 متر را با فضای آزاد 15متر می توانند بسازند، هم چنین در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض صدور پروانه در بافت های فرسوده مشمول تخفیف 50 درصدی است

عوارض صدور پروانه در بافت های فرسوده مشمول تخفیف 50 درصدی است