مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-08فرهنگي

فراخوان رادیو در صحنه منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایوب آقاخانی مدیر کارگروه تولید و دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری از انتشار فراخوان تولید رادیو تئاتر با عنوان رادیو در صحنه خبر داد.

- مدیر کارگروه تولید مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری از انتشار فراخوان تولید رادیو تئاتر با عنوان رادیو در صحنه خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایوب آقاخانی مدیر کارگروه تولید و دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری از انتشار فراخوان تولید رادیو تئاتر با عنوان رادیو در صحنه خبر داد.

متن این فراخوان که با تفاهم و توافق رسمی مرکز هنر های نمایشی حوزه ی هنری با مرکز هنر های نمایشی رادیو و شبکه رادیویی نمایش منتشر شده به قرار زیر می باشد:فراخوان رادیو در صحنه به نام هستی بخش نمایش و نمایشگری در عصر ما روزنه ها و مسیر هایی متفاوت یافته و این اقتضائاتِ روزگار در عمل، جهان تئاتر و سینما را وارد فضا هایی کرده که هنوز برای قضاوت در خصوص عیب و حُسنش زود است و آنچه بر ذمه ی ماست جا نماندن و حفظ پویایی و تکاپو و فتح سنگر های جدید در این عالَم پُر رقیب و پُر چالش است.

قالب اجراییِ زنده ی نمایش رادیویی برای مخاطبان حاضر در سالن که به طور رسمی از سال 1384 با نام بومی رادیو تئاتر تولد فرآیند تولید و ارائه اش را اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان رادیو در صحنه منتشر شد

فراخوان رادیو در صحنه منتشر شد