مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-15اقتصادي

مشکلات فاز یک شهرک صنعتی پرند حل شد


فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به مشکل تغییر کاربری ها در شهرک های صنعتی گفت: برای قانونمند شدن تغییر کاربری ها با جهاد کشاورزی، استانداری، - جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی خصوصی شهرستان رباط کریم ایسنا/تهران فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به مشکل تغییر کاربری ها در شهرک های صنعتی گفت: برای قانونمند شدن تغییر کاربری ها با جهاد کشاورزی، استانداری، مدیریت شهرک های صنعتی و دیگر ارگان ها هماهنگی و اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم ظهر سه شنبه 24 مرداد ماه در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی خصوصی شهرستان رباط کریم بر لزوم حل معضلات و مشکلات شهرک ها و واحدهای صنعتی تاکید و تصریح کرد: محدوده شهرک های صنعتی خصوصی باید تدقیق و مشخص شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با اشاره به مشکل تغییر کاربری ها در شهرک های صنعتی گفت: برای قانونمند شدن تغییر کاربری ها با جهاد کشاورزی، استانداری، مدیریت شهرک های صنعتی و دیگر ارگان ها هماهنگی و اقدام شود.

در این نشست علی مهری معاون اقتصادی استانداری تهران نیز بر لزوم تعیین محدوده شهرک های صنعتی خصوصی تاکید و اظهار کرد: سریعا نقشه بردار مشخص و با هزینه شهرک ها برای این مهم اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فاز یک شهرک صنعتی پرند حل شد

مشکلات فاز یک شهرک صنعتی پرند حل شد