مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-30اقتصادي

پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان لرستانی


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لرستان گفت: بیش از یک هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

- مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان خبر داد: پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان لرستانی ایسنا/لرستان مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لرستان گفت: بیش از یک هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

خدایار حسنوند امروز هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک هزار و 125 فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان در چهارماهه اول امسال از طریق صندوق امداد ولایت استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات در لرستان در قالب اشتغال زایی، کارگشایی، درمان و مسکن به مددجویان لرستانی پرداخت شده است.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته 9 هزار و 129 فقره وام به ارزش 112 میلیارد تومان به مددجویان متقاضی در لرستان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در سال های اخیر تسهیلات و کمک های بلاعوض در حوزه های مختلف اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان لرستانی

پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان لرستانی