مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-10سياسي

دولت تمام قد از ادامه تحصیل متقلبان کنکور جلوگیری می کند


دولت محکم ایستاده و اجازه تحصیل حتی به یک متقلب در کلاس درس را نخواهد داد و در این راستا از تمام مسیرهای قانونی موجود در کشور استفاده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهادری جهرمی روز پنجشنبه در در نشست دوره اسلام ناب بسیج دانشجویی در آبعلی گفت: در بحث تقلب در کنکور دولت پیشگام بود و دولت اقدام کرد، به دلیل این که دولت هم افراد متقلب را شناسایی و هم از ورود آن ها به دانشگاه جلوگیری کرد و هم اجازه نداد فارغ التحصیل شوند.

وی گفت: در این خصوص بحث ها پیش آمد، گفتند، دانشجو را از میز تحصیل بلند می کنید، گفتیم، این دانشجو به ناحق سر کلاس نشسته و قبلاً تقلب کرده و جلوی آن گرفته نشده است، استفساریه به مجلس بردند و گفتند، پیش از آن که دانشجو شود برخورد کنید، گفتیم در دولت سیزدهم پیش از آن که دانشجو شود، با این افراد متقلب برخورد می کنیم، اما با گذشتگان و افرادی که در سالیان گذشته تقلب کرده و وارد دانشگاه ها شده است، نیز برخورد می کنیم.

سخنگوی دولت گفت: دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رییس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال برای او صادر کرده است، برعکس تفسیر نکنید، دولت محکم ایستاده و اجازه تحصیل حتی به یک متقلب در کلاس درس را نخواهد داد و در این راستا از تمام مسیرهای قانونی موجود در کشور استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تمام قد از ادامه تحصیل متقلبان کنکور جلوگیری می کند

دولت تمام قد از ادامه تحصیل متقلبان کنکور جلوگیری می کند