مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-16اقتصادي

چه کسانی بر دروغ افزایش قیمت بنزین می دمند؟


گویی به نظر می رسد که ماجراهای بنزینی برای عده ای انگشت شمار جالب بوده و بدشان نمی آید که هرازچندگاهی با دامن زدن بر شایعات، افکار عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار داده و بنزینی بر آتش شایعات مرسوم در کوچه پس کوچه ها بریزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد برای عده ای اندک ماجراهای بنزینی جالب بوده و هر از چندگاهی با دامن زدن بر شایعات در تلاش هستند تا فضای عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار دارند اما هر بار نیز تیر این افراد به سنگ خورده و شایعه پراکنی آنان با تکذیب از سوی مقامات و مسئولان مربوطه مواجه می شود.

بنظر می رسد ماجرای بنزین نیز دیگر در حال تبدیل شدن به ماجرای چوپان دروغگو است که رسانه های معاند مدام دروغ آن را تکرار می کنند.

چندی پیش بود که بار دیگر، عده ای پا در عرصه ماجراجویی گذاشته و خبری مبنی بر افزایش قیمت بنزین را منتشر کرده و استناد کردند که این موضوع مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه است اما بلافاصله نیز به این خبر دروغین واکنش نشان داد و تاکید کرد: در تامین سوخت بنزین هیچ مشکلی نداریم و تمام جایگاه های کشور فعال بوده و بحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: هیچ گونه بحث افزایش قیمت بنزین نه در دستور کار دولت و نه در دستور کار مجلس شورای اسلامی است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی بر دروغ افزایش قیمت بنزین می دمند؟

چه کسانی بر دروغ افزایش قیمت بنزین می دمند؟