مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-21سياسي

حمایت دولت از بیمه مادران دارای سه فرزند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران، از بیمه مادران دارای سه فرزند خبر داد و گفت: این بیمه برای تشویق مادران برای جوانی جمعیت است که همه هزینه های بیمه ای را دولت تقبل می کند.

- ایسنا/مازندران مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران، از بیمه مادران دارای سه فرزند خبر داد و گفت: این بیمه برای تشویق مادران برای جوانی جمعیت است که همه هزینه های بیمه ای را دولت تقبل می کند.

محمد اسفندیاری در آستانه هفته دولت در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیمه روستایی برابر با اصل 29 قانون اساسی موظف است کسانی که در روستا هستند و کار کشاورزی انجام می دهند و یا کسانی که در شهرهای زیر 20 هزار نفر زندگی می کنند را زیر پوشش قرار دهد، اظهار کرد: مجموع جامعه هدف ما حدود 162 هزار نفر است که باید زیر پوشش قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در سال 1400 حدود 16 هزار روستایی و عشایری مازندران زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند، افزود: بخش اعظم از این تعداد پول بیمه خود را به وقت پرداخت می کنند و هزار نفر نیز فعال نیستند.

وی،در خصوص نحوه پرداخت و مبلغ بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: سطح فرضی دستمزد از سطح یک تا سطح 10 در نظر گرفته شده است که 15 درصد آن حق بیمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از بیمه مادران دارای سه فرزند

حمایت دولت از بیمه مادران دارای سه فرزند