مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-19اقتصادي

اصلاح زمانی شاخص های عملکردی بورس به خط پایان نزدیک می شود


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند متعادل و منفی بودن بازار برای هفته پیش ِرو به اصلاح قیمت منجر نمی شود و احتمالا به اصلاح زمانی منتهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سهام امروز هم نظیر روزهای گذشته با جو منفی مواجه بود و نماگرهای بورسی عملکرد خوبی نداشتند.

یعنی بورس امروز هم یکی از روزهای تکراری و سخت دیگر خود را سپری کرد و شاهد عقب نشینی در قیمت بخش عمده ای از نمادها بودیم.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند روند فعلی بورس تنها به ضرر سهامداران خرد بوده و کاهش ارزش معاملات حقوقی نشان می دهد، این شرکت ها در حال مشاهده ریزش بورس هستند.

وضعیت ارزش معاملات هم که این روزها در بدترین شرایط خود قرار دارد و حتی روز چهارشنبه رکورد بسیار ضعیفی را به ثبت رسانده بود، امروز نیز تحول خاصی را تجربه نکرد.

* بازار سهام برای هفته جاری متعادل و منفی ارزیابی می شود علی مومنی، کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: در هفته های گذشته بازار سرمایه با اقبال چندانی از سوی سرمایه گذاران خرد همراه نبود، افت رمق بازار، خود را در ارزش معاملاتی به وضوح نشان می دهد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: دو فاکتور اصلی همچون ریسک تحمیلی به بازار سرمایه از سوی سیاست گذار و تثبیت ارزش دلار در محدوده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح زمانی شاخص های عملکردی بورس به خط پایان نزدیک می شود

اصلاح زمانی شاخص های عملکردی بورس به خط پایان نزدیک می شود