مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:472023-08-15حوادث

سارقان طلا و ارز در کرمان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی کرمان از انهدام باند سرقت طلا، ارز و دلار در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند اقدام به سرقت از منازل خالی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ناصر فرشید گفت: درپی رخداد چند فقره سرقت طلا، ارز و دلار از منازل کرمان، مأموران پلیس آگاهی با سرنخی که از سارقان این پرونده به دست آوردند اقدامات خود را به صورت شبانه روزی آغاز کردند.

وی اظهار داشت: بعد از پیگیری و تجسس مأموران پلیس آگاهی، سارقان و خودرو آنها ظرف 24 ساعت شناسایی شد به طوری که سارقان در یک عملیات هماهنگ، هنگام خروج از استان دستگیر و به مرکز استان کرمان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در پیگیری های به عمل آمده مشخص شد این افراد طلا و اموال مسروقه را به یکی از استان های دیگر کشور انتقال داده اند که در این راستا تیمی به استان مذکور اعزام شد و با اقدامات هماهنگ، اموال مسروقه کشف و به مرکز استان کرمان انتقال پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سارقان طلا، جواهرات، ارز و دلار در کرمان از استان های دیگر کشور وارد استان کرمان شده و در دیگر استان ها نیز مرتکب سرقت شده بودند که البته بسیار قابل توجه است گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده 60 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان طلا و ارز در کرمان دستگیر شدند

سارقان طلا و ارز در کرمان دستگیر شدند