مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-03پزشكي

شناسایی 1100 زوج نابارور در گیلان جهت درمان


رییس علوم پزشکی گیلان، با اشاره به فعالیت سه مرکز درمان ناباروری در استان، گفت: در حال حاضر 1100 زوج نابارور را شناسایی و شناسنامه دار کردیم و روند درمان آنان جهت دریافت خدمات لازم آغاز شده است.

- ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان، با اشاره به فعالیت سه مرکز درمان ناباروری در استان، گفت: در حال حاضر 1100 زوج نابارور را شناسایی و شناسنامه دار کردیم و روند درمان آنان جهت دریافت خدمات لازم آغاز شده است.

دکتر محمدتقی آشوبی در گفت وگو با خبرنگاران، به وضعیت مراکز خدمات درمان ناباروری در استان گیلان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه مرکز درمان ناباروری در استان داریم.

وی با بیان اینکه دو مرکز درمان ناباروری سطح یک در شهر رشت واقع شده و اخیرا یک مرکز را در تالش راه اندازی کردیم، افزود: این مراکز دولتی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش این مراکز در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال راه اندازی یک مرکز درمان ناباروری در لاهیجان هستیم که کارهای اولیه آن انجام شده است.

آشوبی با بیان اینکه کلیه بیمارستان های دولتی و خصوصی دارای پروانه بخش زنان و زایمان و اورولوژی نیز می توانند بخش درمان ناباروری را راه اندازی کنند، ادامه داد: در حال حاضر 1100 زوج نابارور را شناسایی و شناسنامه دار کردیم و روند درمان آنان جهت دریافت خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1100 زوج نابارور در گیلان جهت درمان

شناسایی 1100 زوج نابارور در گیلان جهت درمان