مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-07سياسي

لزوم ورود دستگاه های اجرایی با نگاه پیشگیرانه به بحث عفاف و حجاب


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی باید نگاه پیشگیرانه و رویکرد فرهنگی به بحث عفاف و حجاب ورود پیدا کنند تا ما شاهد تهدیدها و آسیب ها در این حوزه نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسئولان استانی در رابطه با موضوع رعایت حجاب و عفاف با بیان اینکه مهمترین دستاورد حجاب و عفاف ایجاد آرامش در جامعه است، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید نگاه پیشگیرانه و رویکرد فرهنگی به بحث عفاف و حجاب ورود پیدا کنند تا ما شاهد تهدیدها و آسیب ها در این حوزه نباشیم.

وی با بیان اینکه ظاهر شدن افراد بدحجاب و بی حجاب در ملاعام باید با تذکر لسانی برطرف شود، گفت: افرادی که به این حکم الهی و اسلامی و واجب شرعی و قانونی دهن کجی کنند تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند و کسانی که به ضابطین امر به معروف تعرض کنند پرونده آن ها با سرعت و خارج از نوبت در اردبیل رسیدگی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر اینکه در موضوع کشف حجاب به هیچ وجه از موازین قانونی کوتاه نخواهیم آمد، ادامه داد: ظاهر شدن افراد بدحجاب، تظاهر به بدحجابی و بی حجابی و ترویج آن سه مقوله متفاوت است که دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در هر سه حوزه اقدامات و فعالیت ها را رصد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دستگاه های اجرایی با نگاه پیشگیرانه به بحث عفاف و حجاب

لزوم ورود دستگاه های اجرایی با نگاه پیشگیرانه به بحث عفاف و حجاب