مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-16اقتصادي

ماجرای کشف مزرعه ماری جوانا در دانشگاه رازی چه بود؟


رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.

- دکتر محمدابراهیم نوریان سرور بااشاره به انتشار خبری مبنی بر کشت گیاه مخدر ماری جوانا در این دانشگاه، اظهار کرد: این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: بخش عمده طرح های تحقیقاتی ما در دانشگاه بررسی ضایعات کشاورزی مختلف همچون ساقه آفتابگردان، باگاس نیشکر، کاه برنج و.

برای مصارف دامی است.

  این مسئول تاکید کرد: در همین راستا با توجه رسالت خود برای شناسایی انواع خوراک دام از ضایعات کشاورزی، اجرای طرح تحقیقاتی استفاده از ساقه و برگ گیاه شاه دانه برای استفاده دام ها را نیز در دستور کار قرار دادیم.

  وی افزود: از حدود یک سال و نیم پیش گروه علوم دامی دانشگاه رازی طرحی تحقیقاتی را در خصوص استفاده از ضایعات برگ وساقه گیاه شاهدانه در تغذیه بره های پرواری را در دستورکار قرار داد.

  نوریان سرور اضافه کرد: این طرح طی دو مرحله به اجرا درآمد که در مرحله اول از شهر بروجن مقدار 910 کیلوگرم ساقه و برگ گیاه شاه دانه را به کرمانشاه منتقل کرده و به مصارف 24 راس بره رسانیدم تا امکان جایگزنی آن به جای یونجه را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کشف مزرعه ماری جوانا در دانشگاه رازی چه بود؟

ماجرای کشف مزرعه ماری جوانا در دانشگاه رازی چه بود؟