مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-16اقتصادي

احتمال بارش های رگباری در برخی مناطق فارس


مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به رشد ابر و بارش های رگباری نقطه ای در مناطق جنوب، غرب و مرکزی نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و بر خورد صاعقه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، با توجه به رشد ابر و بارش های رگباری نقطه ای در مناطق جنوب، غربی و مرکزی  نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و بر خورد صاعقه  هشدار داد.

مدیر کل هواشناسی فارس در این باره بیان کرد: این سامانه رگباری از بعد ظهر امروز 25 مرداد ماه آغاز و تا شنبه 28 همین ماه در مناطق ذکر شده ادامه دارد.

مسعود حقیقت افزود: این سامانه برای امروز چهارشنبه و پنجشنبه (فردا) در جنوب استان به ویژه جنوب غرب و شهرستان لامرد پیش ینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این سامانه رگباری جمعه 27 مرداد ماه در مناطق جنوبی، غربی به ویژه شهرستان های لامرد و لارستان گزارش شده است و شنبه 28 مرداد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی فعال است.

جاری شدن روان آب، عدم توقف در حاشیه رودخانه ها حقیقت تاکید کرد: احتمال جاری شدن روان آب و برخورد صاعقه و جود دارد از این رو احتیاط و اجتناب از تردد و توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش های رگباری در برخی مناطق فارس

احتمال بارش های رگباری در برخی مناطق فارس