مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-20بين الملل

169 اقدام مقاومتی در «حواره» از ابتدای سال 2023


یک مرکز داده پردازی فلسطینی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 169 اقدام مقاومتی در حواره واقع در جنوب نابلس رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مرکز داده پردازی فلسطین معطی ، در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 169 اقدام مقاومتی در حواره واقع در جنوب نابلس رخ داده و آخرین مورد آن عملیات تیراندازی روز گذشته بوده که به هلاکت 2 شهرک نشین صهیونیست انجامیده است.

معطی در این گزارش آماری نوشت: اقدامات مقاومتی در حواره شامل 28 عملیات تیراندازی، 3 عملیات زیرگیری با خودرو، یک عملیات مقاومتی با سلاح سرد، 7 عملیات سوزاندن تاسیسات، ادوات و اماکن نظامی، 17 مورد تخریب خودروها و تجهیزات نظامی و 9 مورد پرتاب کوکتل مولوتف بوده است.

مرکز داده پردازی فلسطین گزارش داد که شهرک حواره از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون شاهد 44 مورد درگیری میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، 19 مورد مقابله با حملات شهرک نشینان، 36 مورد سنگ پرانی و برگزاری 5 تظاهرات در راستای محکومیت محاصره این شهرک و در تنگناقراردادن آن بوده است.

شهرک حواره همواره از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم قرار گرفته و شاهد موارد متعدد اعدام میدانی جوانان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

169 اقدام مقاومتی در «حواره» از ابتدای سال 2023

169 اقدام مقاومتی در «حواره» از ابتدای سال 2023