مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-21اقتصادي

مجلس علاوه بر یارانه منابعی را برای کالابرگ در اختیار دولت گذاشت


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در لایحه بودجه سال 1400 به جز حدود 310 همت که برای یارانه نقدی گذاشتیم، یک مبلغی را به صورت کلی برای تأمین برخی از موارد از جمله کالابرگ در نظر گرفتیم.

- محسن زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک مبنی بر افزایش 30 درصدی اعتبار یارانه ای و ثبات یک ساله قیمت 11 قلم کالای اساسی برای همه خانوارهای دهک های اول تا سوم، اظهار داشت: ما در لایحه بودجه سال 1400 به جز حدود 310 همت که برای یارانه نقدی گذاشتیم، یک مبلغی را به صورت کلی برای تأمین برخی از موارد از جمله کالابرگ در نظر گرفتیم.

یعنی به دولت برای اعطای کالابرگ الکترونیک اختیار دادیم.

وی بیان کرد: نظرم این است که اگر ما می خواهیم به مردم کالابرگ دهیم، باید آن کالابرگ جدا از یارانه نقدی باشد که الان پرداخت می شود.

علت این مسئله آن است که مردم برای یارانه نقدی خود با توجه به مشکلات معیشتی که دارند، برنامه ریزی کردند و تجربه چند ماه گذشته و طرح های قبلی هم نشان داده آن طور که باید و شاید استقبالی از کالابرگ الکترونیکی صورت نگرفت و این کار، مردم را درگیر محاسبات ریاضی و عددی می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش بینی بنده آن است که اگر ما بخواهیم یارانه نقدی را تبدیل به کالابرگ کنیم، خیلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس علاوه بر یارانه منابعی را برای کالابرگ در اختیار دولت گذاشت

مجلس علاوه بر یارانه منابعی را برای کالابرگ در اختیار دولت گذاشت