مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-30پزشكي

اهدای عضو هشتمین و نهمین ایثارگر از استان اردبیل در سال 1402


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هشتمین و نهمین ایثارگر از استان اردبیل در سال 1402 جهت اهدای عضو به تهران اعزام شدند.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هشتمین و نهمین ایثارگر از استان اردبیل در سال 1402 جهت اهدای عضو به تهران اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین نسیمی دوست 8 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین و نهمین ایثارگر اهدای عضو از استان اردبیل در سال 1402 در بامداد روز یکشنبه 8 مرداد ماه به تهران اعزام شدند.

وی اظهار کرد: زنده یاد مرضیه رضایی، 57 ساله، اهل روستای هشی از توابع شهرستان خلخال و ساکن فردیس کرج، بدنبال خونریزی مغزی و افت هوشیاری و زنده یاد اطلس احدی، 50 ساله، اهل و ساکن روستای قلی درق دهستان قره آغاج از توابع شهرستان انگوت بدنبال خونریزی مغزی ناشی از فشارخون بالا و افت هوشیاری که در بخش ICU جراحی مغز و اعصاب بیمارستان فاطمی و ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بودند علیرغم مراقبت های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی از همان بدو پذیرش در بیمارستان و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتورهای واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، بامداد روز یکشنبه 8 مردادماه 1402 جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو هشتمین و نهمین ایثارگر از استان اردبیل در سال 1402

اهدای عضو هشتمین و نهمین ایثارگر از استان اردبیل در سال 1402