مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-15سياسي

آمریکا با ماهیت استقلال طلبی ایران مشکل دارد


عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی علت اصلی دشمنی آمریکا با ایران را ماهیت استقلال طلبی و ضد سلطه بودن انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش دشمن بر خلع سلاح موشکی ایران است که البته راه به جایی نخواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان رضا سلیمانی عصر امروز در نشست دشمن شناسی و تحلیل تحولات منطقه با اشاره به مبانی قرآنی دشمن شناسی اظهار کرد: برخی در رصد رفتار دشمن و برخی نیز در مسئله دشمن شناسی دچار مشکل می شوند این در حالی است که آیه 120 سوره بقره به صراحت نسبت به دشمنی دشمنان هشدار می دهد.

وی با بیان اینکه در آیه 256 سوره بقره و آیه 29 سوره فتح نیز به دشمن شناسی اشاره شده است گفت: رحماء بینهم بدون اشدالکفار معنی ندارد و تعداد لعن ها به دشمنان آل الله در زیارت عاشورا نیز به مراتب بیشتر از تعداد سلام ها و درودهاست.

عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی با اشاره به ضرورت عقلی دشمن شناسی مصداق اصلی دشمن ایران اسلامی را آمریکا و به تعبیر امام راحل، شیطان بزرگ دانست و گفت: ذات و ماهیت نظام سیاسی ایالات متحده آمریکا سیطره طلب و سلطه طلب است و ذات لیبرال دموکراسی غربی همواره به سمت سلطه و تسلط بر کشورها بوده و هست.

وی با بیان اینکه با توجه به دشمنی همیشگی آمریکا با ایران قطعا هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش است گفت: ریشه دشمنی ایران و آمریکا به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با ماهیت استقلال طلبی ایران مشکل دارد

آمریکا با ماهیت استقلال طلبی ایران مشکل دارد