مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-09سياسي

جهاددانشگاهی زیست بوم جهادگران خلاق، ارزشمند و جوان


استاندار گلستان با بیان اینکه «جهاد دانشگاهی» امروز به الگوی بزرگ نهادهای بهره ور تبدیل شده است، گفت: جهادگران ارزشمند، خلاق و جوان این مجموعه آماده رفع موانع و کاستی ها هستند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی امروز به الگوی بزرگ نهادهای بهره ور تبدیل شده است، گفت: جهادگران ارزشمند، خلاق و جوان این مجموعه آماده رفع موانع و کاستی ها هستند.

دکتر علی محمد زنگانه ظهر امروز چهارشنبه 18 مردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار، اظهار کرد: در جاهایی که انقلاب فرهنگی نتوانست کاری انجام دهد و یا در آن بخش ها خلاء وجود داشت جهاد دانشگاهی به خوبی ثابت کرد که می تواند با تلفیق علم با دیگر بخش ها، کارهای بزرگ انجام دهد.

وی با بیان اینکه قطعاً عملکرد جهاد دانشگاهی در بسیاری از جاها می تواند به عنوان الگو باشد، ادامه داد: تجربه و بررسی ها نشان داده است که کارهای دانش بنیان همیشه موفق بوده و موانع و کاستی ها را مرتفع کرده است.

زنگانه ثبات در مدیریت جهاددانشگاهی گلستان و حضور جهادگران ارزشمند، خلاق و جوان را زمینه ساز کارهای خوب در این حوزه دانست و افزود: ما باید همیشه به راه های نرفته نگاه کنیم و نباید با راه های رفته سرگرم شده و از اصل غافل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی زیست بوم جهادگران خلاق، ارزشمند و جوان

جهاددانشگاهی زیست بوم جهادگران خلاق، ارزشمند و جوان