مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-20ورزشي

سرود «از چالدران تا شلمچه» در کنگره 3400 شهید اردبیل اجرا شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سرود «از چالدران تا شلمچه» با حضور بیش از 500 نفر از اعضای کانون های مساجد اردبیل در کنگره 3400 شهید استان اجرا شد.

- اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سرود از چالدران تا شلمچه با حضور بیش از 500 نفر از اعضای کانون های مساجد اردبیل در کنگره 3400 شهید استان اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون بعدازظهر یکشنبه در حاشیه کنگره 3400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: کنگره 3400 شهید استان اردبیل امروز یکشنبه 29 مرداد ماه در سالن ورزشی جهان پهلوان رضازاده با حضور فرمانده سپاه پاسداران و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی بچه های مسجد در بخشی از این برنامه و اجرای سرود به یاد و نوای شهدا از افتخارات بچه های مسجد بود، افزود: سرود از چالدران تا شلمچه با حضور بیش از 500 نفر از اعضای کانون های مساجد اردبیل در کنگره 3400 شهید استان اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همراهی، همکاری و همدلی دستگاه های متولی کنگره در راستای اجرای باشکوه این سرود، ادامه داد: این گروه های سرود از مناطق مختلف استان گردهم آمدند تا بتوانید دین خود را به شهدا انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرود «از چالدران تا شلمچه» در کنگره 3400 شهید اردبیل اجرا شد

سرود «از چالدران تا شلمچه» در کنگره 3400 شهید اردبیل اجرا شد