مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24ورزشي

سرپرست تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد


مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا 2023 منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، بیست ودومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه دوم تیر) در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در این رقابت ها منصوب کرد.

در قسمتی از حکم دکتر محمدرضا داورزنی برای کارخانه آمده است: با عنایت به برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه و حسن سوابق و توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت تیم های ملی در سطوح مختلف ملی و بین المللی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا منصوب می شوید.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی مردان آسیا از فردا (سه شنبه سوم تیر) با حضور 18 بازیکن شامل سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد، ولی زاده، پوریا حسین خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی و جواد کریمی در سالن فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

سرپرست تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد