مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-02اقتصادي

تولید بیش از 200هزارتن گوشت توسط عشایر/ محصولات عشایری برندسازی نشده


مدیرکل دفتر بهسازی امور تولید سازمان امور عشایر کشور با بیان اینکه محصولات عشایری برندسازی نشده و از سایر محصولات قابل شناسایی نیست، گفت: شرکت ها و تشکل های عشایری باید به این موضوع ورود کنند تا محصولات عشایری دارای شناسنامه و لیبل های خاص خود شوند.

- مدیرکل دفتر بهسازی امور تولید سازمان امور عشایر کشور با بیان اینکه محصولات عشایری برندسازی نشده و از سایر محصولات قابل شناسایی نیست، گفت: شرکت ها و تشکل های عشایری باید به این موضوع ورود کنند تا محصولات عشایری دارای شناسنامه و لیبل های خاص خود شوند.

داریوش نعمت اللهی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه عشایر سهم 25 درصدی در تولید گوشت قرمز کشور را دارند گفت: عشایر 200هزارتن گوشت قرمز تولید می کنند و اگر طرح های زنجیره تولید اجرایی شود میزان تولید به بالاتر از این مقدار هم خواهد رسید.

وی در پاسخ به اینکه عشایر برای تولید گوشت با چه چالش هایی مواجهند؟ افزود: خشکسالی و حذف ارز ترجیحی و تاثیر آن بر قیمت نهاده های دامی از چالش های مهم پیش روی دامداران عشایری است که با ارائه تسهیلات و تزریق نقدینگی به آنها می توان گام های موثری در جهت رفع این چالش ها برداشت.

نعمت اللهی ادامه داد: همچنین می توان صادرات محصولات عشایری از جمله گوشت قرمز را هم برای تعادل قیمت در بازار در دستور کار قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 200هزارتن گوشت توسط عشایر/ محصولات عشایری برندسازی نشده

تولید بیش از 200هزارتن گوشت توسط عشایر/ محصولات عشایری برندسازی نشده