مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-10سياسي

آیت الله نوری همدانی: آسیب دیدن انقلاب خسارتی جبران ناپذیر است


امروز باید با هوشیاری مسائل را رصد کرد ومانع از تحریف گردید خصوصاً در موضوع انقلاب اسلامی که در زمان ما به ثمر رسید و این مهم در درجه اول متوجه نخبگان حوزه و دانشگاه است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهاد تبین می باشد و اگر غفلت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام آیت الله حسین نوری همدانی به همایش بزرگداشت آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری که در مازندران برگزار شده است، به شرح زیر است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ الصَّلَاهُ وَ السَّلَامُ عَلَی سَیِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی الْقَاسِمِ المصطفی مُحَمَّد وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سیَّما بَقیَّهَ اللَّهِ فِی الأرَضینَ.

با سلام و تحیت به آن مجلس محترم که با حضور اندیشمندان و اصحاب قلم و محققان و پژوهشگران حول محور شخصیت ممتاز و کم نظیر قرن 14 مرحوم آیت الله شهید آقای حاج شیخ فضل الله نوری (رحمت الله علیه) در حال برگزاری است.

تردیدی نداریم که اینگونه همایش برای این شخصیت بسیار لازم و ضروری است تا هم مردم و هم جامعه علمی کشور ایشان را بشناسند و شبهاتی را که در جریان مشروطه ایجاد شده و به تحریف های تاریخی پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: آسیب دیدن انقلاب خسارتی جبران ناپذیر است

آیت الله نوری همدانی: آسیب دیدن انقلاب خسارتی جبران ناپذیر است