مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-07سياسي

موضوع اطاله دادرسی ها و رسیدگی به پرونده های دارای شاکیان زیاد مد نظر است


در جریان سفر امروز به استان فارس، تمهید مقدمات برای رفع آن دسته از مسائل حقوقی و قضایی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی ها و رسیدگی به پرونده هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، - رییس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر امروز به استان فارس، تمهید مقدمات برای رفع آن دسته از مسائل حقوقی و قضایی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی ها و رسیدگی به پرونده هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، مدنظر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در بیست و سومین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه شیراز از سوی مقامات استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار مورد استقبال قرار گرفت و طی سخنانی، استان فارس را استان ادبیات و شعر دانست که مفتخر به وجود مضجع مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) است.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: در جریان سفر به استان فارس تلاش خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای قضایی استان را برطرف کنیم.

رییس دستگاه قضا بیان کرد: حل مسائل مرتبط با بنگاه های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و کمک به دولت در این جهت، از اهداف سفر استانی امروز است؛ بر همین اساس گزارشاتی پیرامون بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس به دولت ارائه شد و دولت نیز موضوع را اجابت کرد و هیئت هایی را طی مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع اطاله دادرسی ها و رسیدگی به پرونده های دارای شاکیان زیاد مد نظر است

موضوع اطاله دادرسی ها و رسیدگی به پرونده های دارای شاکیان زیاد مد نظر است