مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-18بين الملل

تجاوز قایق های رژیم صهیونیستی به آب های لبنان


ارتش لبنان اعلام کرد که پنج قایق نظامی رژیم صهیونیستی به آب های سرزمینی لبنان در محدوده راس الناقوره وارد شدند و حریم آب های سرزمینی آن را نقض کردند.

- ارتش لبنان اعلام کرد که پنج قایق نظامی رژیم صهیونیستی به آب های سرزمینی لبنان در محدوده راس الناقوره وارد شدند و حریم آب های سرزمینی آن را نقض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ارتش لبنان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که پنج قایق نظامی این رژیم حریم آب های منطقه ای لبنان در نزدیکی شهر راس الناقوره واقع در جنوب لبنان را نقض کردند.

در این بیانیه آمده است که یک قایق نظامی به فاصله حدود 425 متری آب های سرزمینی لبنان وارد شده و نفرات سوار بر آن یک منور پرتاب و آنجا را ترک کردند.

در بیانیه وزارت دفاع لبنان آمده است: قایق مشابهی حریم آب های سرزمینی لبنان را در فاصله حدود 260 متری راس الناقوره نقض کرد و قایق مشابهی نیز از فاصله حدود 315 متری از نقطه مذکور عبور کرد.

دو قایق دیگر نیز از فاصله 185 متری عبور کردند.

این درحالی است که منابع خبری روز گذشته اعلام کردند که آرولدو لازارو، فرمانده کل نیروهای یونیفل نشستی سه جانبه با افسران ارشد نیروهای مسلح لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در نمایندگی سازمان ملل در راس الناقوره واقع در جنوب لبنان برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز قایق های رژیم صهیونیستی به آب های لبنان

تجاوز قایق های رژیم صهیونیستی به آب های لبنان