مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-01اقتصادي

عبور مصرف برق کشور از 72 هزار و 500 مگاوات


مدیر بهره برداری و کنترل سیستم مدیریت شبکه برق با بیان اینکه در گرم ترین روزهای سال قرار داریم و افزایش دما سبب افزایش مصرف برق شده است، گفت: - مدیر بهره برداری و کنترل سیستم مدیریت شبکه برق با بیان اینکه در گرم ترین روزهای سال قرار داریم و افزایش دما سبب افزایش مصرف برق شده است، گفت: پیش بینی می شود امروز اوج مصرف برق به بیش از 72 هزار و 500 مگاوات برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مازیارجمشیدی با بیان مقایسه مصرف امروز با دیروز تا این لحظه، افزایش هزار و 500 مگاواتی مصرف را نشان می دهد.

اوج مصرف برق روز گذشته، حدود 71 هزار مگاوات بود و پیش بینی می شود امروز اوج مصرف برق به بیش از 72 هزار و 500 مگاوات برسد.

وی اظهار کرد: از مردم تقاضا می کنیم، از ساعت 11 تا 17 و همچنین 19 تا 22 از وسایل پرمصرف استفاده نکنند؛ کولر آبی در دور کند و کولر گازی در دمای آسایش (دمای 25 درجه) قرار دهند.

مدیر بهره برداری و کنترل سیستم مدیریت شبکه برق با رعایت این موارد از فشار ناشی از بار سامانه های سرمایشی کاسته خواهد شد و این سبب می شود تا ما بتوانیم این روزها را بدون مشکل و با یک شبکه پایدارِ برق پشت سر بگذاریم.

انرژی الکتریکی به عنوان یک انرژی گرانبها به سختی به دست می آید و برای قدردانی از این نعمت باید آن را درست مصرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور مصرف برق کشور از 72 هزار و 500 مگاوات

عبور مصرف برق کشور از 72 هزار و 500 مگاوات