مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-02سياسي

شناورهای جدید سپاه با موشک های 600 کیلومتری عملیاتی شد


فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک های برد 600 کیلومتر در خلیج فارس عملیاتی کرد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک های برد 600 کیلومتر در خلیج فارس عملیاتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی عظمایی فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار ندسا که از صبح امروز (چهارشنبه) در جزیره بوموسی آغاز شد، اظهار داشت: در این رزمایش شناورهای یگان ویژه شهید حججی با موشک برد بلند 600 کیلومتر برای دفاع از حریم جزیره حضور داشتند.

سردار عظمایی افزود: در این رزمایش، رزمندگان بسیجی با سرعت برای دفاع از جزیره بوموسی به وسیله هواپیما و شناورهای سبک و سنگین به جزیره اعزام و پس از ترابری هوایی و دریایی در مواضع از پیش تعیین شده برای دفاع از جزیره بوموسی مستقر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این رزمایش، رژه خودرویی و دریایی با حضور بسیج دریایی و مردمی، صیادان و شناورهای موشک انداز، شناورهای شهید مهدوی، شهید رودکی، شهید ناظری، شناورهای موشک انداز تندر و شناورهای موشک انداز ذوالفقار و راکت انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای جدید سپاه با موشک های 600 کیلومتری عملیاتی شد

شناورهای جدید سپاه با موشک های 600 کیلومتری عملیاتی شد