مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-14سياسي

ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های سلامت استان بوشهر استفاده می شود


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های سلامت استان بوشهر استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی نژاد عصر دوشنبه در بازدید از ساختمان مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیر واگیر در بوشهر، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار سازنده و مهمی در پیشرفت کشور دارند و به عنوان یاری گران دولت می توانند زمینه پیشرفت و آبادانی استان را فراهم سازند.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت پیشگیری و کاهش ابتلاء به سرطان و همچنین تشخیص به موقع، لزوم ایجاد این مرکز در استان بسیاری ضروری و از عزیمت هم استانی ها به استان های همجوار جلوگیری به عمل می آورد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اضافه کرد: ساختمان این مرکز توسط خیرین و با همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز در مرکز استان بنا نهاده شده است.

موسوی نژاد با اشاره به شرایط خاص این بیماران تصریح کرد: مبتلایان به بیماری های خاص با توجه به شرایط سخت جسمانی، با حمایت اجتماعی می توانند در برابر بیماری مقاومت بیشتری نشان دهند و در واقع میزان تاب آوری و توانایی سازگاری با حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت و این مرکز کمک بسیاری خوبی برای بیماران در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های سلامت استان بوشهر استفاده می شود

ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های سلامت استان بوشهر استفاده می شود