مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-08بين الملل

اسراییل اولین یگان زرهی زنان را در مرزهای مصر مستقر کرد


تیپ زرهی جدید با نظامیان زن جدیدی که این هفته مستقر خواهند شد، همکاری خواهند کرد، به این ترتیب برای اولین بار در ارتش اسراییل یک یگان زرهی از زنان تشکیل خواهد شد.

- تیپ زرهی جدید با نظامیان زن جدیدی که این هفته مستقر خواهند شد، همکاری خواهند کرد، به این ترتیب برای اولین بار در ارتش اسراییل یک یگان زرهی از زنان تشکیل خواهد شد.

یک رسانه عبری زبان از تحرکات نظامی جدید ارتش اسراییل برای اولین بار در مرزهای مصر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سایت عبری زبان واللا اعلام کرد که طی هفته جاری تیپ سه سربازان زن در گارد مرزی ارتش اسراییل جهت حفظ امنیت مرزهای مصر مستقر خواهند شد.

با اتمام تمرینات، اولین گردان نیروهای زرهی به فرماندهی یک افسر زن با درجه سروانی ایجاد خواهد شد و به زودی اولین کاندیدای جذب نیرو جهت تشکیل یگان 669 در مرزهای مصر فراخوانده خواهد شد.

امیر بوحبوت، تحلیلگر نظامی اسراییل در سایت واللا، ویدئویی را منتشر کرد که در آن رییس ستاد کل در حال گفت وگو با سربازان زنی است که در مرزهای مصر مستقر خواهند شد، او به آنها می گوید، ما اشتراکات زیادی برای اجرای کامل ماموریت مان داریم .

ارتش اسراییل علاوه بر دو تیپ زرهی شامل 48 جنگنده و هفت سرباز دیگر از تیپ فنی که در حال حاضر در این مرزها مستقر هستند، گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل اولین یگان زرهی زنان را در مرزهای مصر مستقر کرد

اسراییل اولین یگان زرهی زنان را در مرزهای مصر مستقر کرد