مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-16اقتصادي

فروش بلیت عتبات از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیط در ایام اربعین صرفاً از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی صورت می گیرد، هیچ گونه بلیطی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.

- ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از آمادگی این فرودگاه برای خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین( ع) در این ایام خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش روزانه ثبت نام زائران عتبات در سامانه سماح و پیش بینی افزایش تعداد زائران اعزامی از فرودگاه اصفهان نسبت به سال گذشته، از چندی پیش تاکنون در حال هماهنگی و برنامه ریزی برای افزایش پروازهای عتبات در ایام اربعین هستیم.

 وی با تاکید بر تکریم زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در فرودگاه شهید بهشتی افزود: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفاً از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی صورت می گیرد، هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.

 ضیایی با بیان اینکه باید هماهنگی و هم افزایی بیشتری بین ارگان های درگیر در پروازهای اربعین رخ دهد تا زائران کمترین ایستایی را در فرودگاه داشته باشند، بیان کرد: حضور به موقع و همچنین افزایش نیرو در این نهادها نقش بسزایی در رسیدن به این هدف خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت عتبات از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی

فروش بلیت عتبات از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس های هواپیمایی