مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-26پزشكي

ماسک ها را بردارید!/ پایان رسمی سایه سیاه ویروس خانمان سوز


روزنامه «آرمان ملی» در گزارشی به اطلاعیه وزارت بهداشت پرداخت که در آن گفته شده که دیگر لازم نیست همه افراد جامعه ماسک بزنند.

- روزنامه آرمان ملی در گزارشی به اطلاعیه وزارت بهداشت پرداخت که در آن اینطور آمده که دیگر لازم نیست همه افراد جامعه ماسک بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، کووید 19 و انواع سویه های آن، همه و همه نامشان رعشه بر اندام هر ایرانی و قطعاً هر نوع بشر دیگر در جای جای جهان می اندازد.

مردم ایران با یادآوری دورانی که تا سه و حتی چهار عدد ماسک روی صورت هایشان می گذاشتند، دستکش های جراحی و پلاستیکی دست می کردند و سر تا پای خود را الکل می پاشیدند، به فکر فرو می روند و نوعی اضطراب و استرسی به جانشان می افتاد که ترکش های آن نظیر وسواس های بی دلیل هنوز در جان و تنشان باقی است.

اما کاش تنها اینها بودند؛ افراد معدودی که لباس های عجیب و سفید پوشیده شده بودند پشت سر روحانیونی که در قبرستان های شهر برای جنازه هایی که شمارشان رو به افزایش بود، نماز میت می خواندند و غربت افرادی که در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده بودند، داغی که بر دل خانواده های بسیاری نشست و عزیزانی که بسیار از دست رفتند.

به همه اینها اضافه کنید بالا رفتن قیمت اقلام بهداشتی، دارویی و خوراکی را در آن زمان که مردم نیاز بیشتری به این دسته از مواد داشتند تا هم از ویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک ها را بردارید!/ پایان رسمی سایه سیاه ویروس خانمان سوز

ماسک ها را بردارید!/ پایان رسمی سایه سیاه ویروس خانمان سوز