مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-02فرهنگي

«دایره» نمایشی اثربخش با قرائت های ویژه از عاشورا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه پروژه، نمایش تک پرسوناژ «دایره» با طراحی و کارگردانی رضا عرفانی شب گذشته (دهم مرداد) با حضور محمد صادق میلانی، - در افتتاحیه نمایش دایره با طراحی و کارگردانی رضا عرفانی بر اثربخشی این نمایش به واسطه قرائت های ویژه ای که از عاشورا دارد، تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه پروژه، نمایش تک پرسوناژ دایره با طراحی و کارگردانی رضا عرفانی شب گذشته (دهم مرداد) با حضور محمد صادق میلانی، معاون اجرایی دانشگاه نبی اکرم تبریز، داود بنی اردلان، مدرس، نویسنده و کارگردان تئاتر و همچنین مهدی حسین پور، مدرس دانشگاه در تالار مولوی اجرای خود را آغاز کرد.

محمدصادق میلانی، معاون اجرایی دانشگاه نبی اکرم پس از دیدن این اثر نمایشی گفت: دایره نمایشی بسیار اثرگذار و اثربخشی بود و بسیار خوشحال هستم که نسل جوان ما چنین قرائت های زیبایی را از واقعه کربلا بیان می کنند.

او ادامه داد: خوشحالم که با وجود تحریف هایی که نسبت به واقعه عاشورا وجود دارد، این اثر با مطالعه و بررسی جوانان و با هنرنمایی آنان واقعیت های این حماسه را به نمایش می گذارد.

معاون اجرایی دانشگاه نبی اکرم افزود: کارگردانی رضا عرفانی و هنرنمایی آرزو کریمی زند تاثیر ژرفی روی بینندگان این اجرا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دایره» نمایشی اثربخش با قرائت های ویژه از عاشورا

«دایره» نمایشی اثربخش با قرائت های ویژه از عاشورا