مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-21فناوري

پستکس چیست و چه قابلیت هایی دارد؟


شرکت پستکس در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخش «کارگروه پست هوشمند» و در زیر محور «هوشمندسازی فرایندها و خدمات پستی» رتبه نخست را کسب کرد.

- شرکت پستکس در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخش کارگروه پست هوشمند و در زیر محور هوشمندسازی فرایندها و خدمات پستی رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کاماپرس، شرکت پستکس به عنوان نخستین هاب پستی ایران، با برخورداری از مدل کسب و کاری منحصر به فرد، خدمات متنوع و کاملاً آنلاین پستی از جمله ارسال پستی کالا و حمل و نقل آن به صورت در تا در را برای متقاضیان فراهم کرده است.

افراد می توانند بسته های خود را به روش های متعددی همچون پیک درون شهری، پست داخلی و پست بین المللی، حمل و نقل سنگین، ارسال سازمانی و سفارش انبوه با قابلیت رهگیری از طریق هر یک از سرویس های پستی موجود ارسال کنند.

در این مطلب، ضمن معرفی بیشتر پستکس به خدمات آن نیز پرداخته شده است.

پستکس چیست؟ امروزه استفاده از خدمات پستی و ارسال کالا با افزایش خریدهای آنلاین، اهمیت دوچندان پیدا کرده است؛ ضمن این که ارسال پستی در حجم انبوه و مراجعه مداوم به شرکت های پستی برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین می تواند تا حد بسیاری دشوار و وقت گیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پستکس چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

پستکس چیست و چه قابلیت هایی دارد؟