مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-21اقتصادي

لزوم همکاری بین سازمانی در راستای توسعه گردشگری کردستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بر لزوم مشارکت و همکاری بین سازمانی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان تأکید کرد.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بر لزوم مشارکت و همکاری بین سازمانی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان تأکید کرد.

کیومرث حبیبی امروز (30مرداد) در جلسه بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق- گریزه که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان، نماینده ادارات مربوطه و سرمایه گذار این پروژه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که لازم است با برنامه ریزی و تدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق- گریزه از جمله طرح های مهم حوزه گردشگری استان است که باید با تعامل و مدیریت واحد برای اجرای آن اقدام شود.

وی حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در همه بخش های مختلف به ویژه حوزه گردشگری را از اولویت های اصلی استان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت های استان در بخش گردشگری، از سرمایه گذاران این حوزه به صورت ویژه حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری بین سازمانی در راستای توسعه گردشگری کردستان

لزوم همکاری بین سازمانی در راستای توسعه گردشگری کردستان