مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-19اقتصادي

خاندوزی: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور در حال صدور است


وزیر اقتصاد ضمن تشریح جزییات دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور، گفت: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور توسط بانک مرکزی در حال صدور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت های اقتصادی حوزه رشد اقتصاد کشور تاکید بر اقداماتی است که منجر به افزایش سرمایه گذاری در ایران می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: عملکرد دولت هم نشان داده که هم در حوزه سرمایه گذاری داخلی که سال ها نرخ آن صفر و گاهی منفی بود در سال گذشته سرمایه گذاری 6.

7 درصد افزایش یافت.

در حوزه سرمایه گذاری خارجی هم میزان جذب سرمایه گذاری واقعی در طول یک و نیم سال اخیر بسیار بیشتر از مدت مشابه در دولت قبل بود.

وی ادامه داد: برای اینکه این زنجیره تکمیل و تحریم ناپذیر شود و سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی افزایش یابد، در این دستورالعملی که اخیراً از سوی وزارت اقتصاد به همه دستگاه های کشور ابلاغ شد چند مسیر مهم و جدید به عنوان متنوع سازی روش های ورود سرمایه در پیش گرفته شده است.

خاندوزی در توضیح بندهای این دستورالعمل، گفت: اولاً مساله تهاتر سرمایه گذاری های خارجی بین خود سرمایه گذاران خارجی در زمانی که ورود پول یا خروج سود از سرمایه گذاری وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور در حال صدور است

خاندوزی: اولین تاییدیه مربوط به بانک آف شور در حال صدور است