مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-12ورزشي

مسابقات فوتسال به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد


مسابقات فوتسال گرامیداشت روز خبرنگار در استان قم قهرمان خود را شناخت و تیم فوتسال فرزندان شهدا قهرمان و تیم خبرنگاران قمی نائب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این رقابت ها که به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار صدا و سیما در مزار شریف و روز خبرنگار در سالن ایثار برگزار شد 4 تیم فرزندان شهدا ، خبرنگاران قم ، جانبازان و نیز دانشگاه شهاب دانش شرکت داشتند که با برگزاری دو دیدار مقدماتی، تیم های فرزندان شهدا و خبرنگاران قم با غلبه بر دو تیم دیگر به دیدار نهایی راه یافتند.

در بازی فینال که با حضور جمعی از مدیران استان، پیشکسوتان رسانه و ایثارگران برگزار شد، فرزندان شهدا موفق شدند با نتیجه 5 بر 2 بر حریف خود پیروز و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این رقابت ها با نام محمد مهدی شریفی خبرنگار شهید استان قم و به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

جوایز تیم های برتر این مسابقات در مراسم اختتامیه، توسط معاون فرهنگی ورزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به بازیکنان و کادر فنی آنها اهدا شد.

گفتنی است تیم فوتسال خبرنگاران قم که خود را برای حضور در مسابقات خبرنگاران کشور آماده می کند تاکنون بیش از 20 مسابقه دوستانه برگزار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فوتسال به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد

مسابقات فوتسال به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد