مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-06بين الملل

گوترش : سایه جنگ هسته ای دوباره بر روی کره زمین ظاهر شده است


سایه هسته ای که بر سر جنگ سرد وجود داشت دوباره ظاهر شده است و برخی کشورها با بی احتیاطی بار دیگر شمشیرهای هسته ای را به صدا در می آورند و تهدید به استفاده از این ابزارها می کنند.

- گوترش تاکید کرد: سایه هسته ای که بر سر جنگ سرد وجود داشت دوباره ظاهر شده است و برخی کشورها با بی احتیاطی بار دیگر شمشیرهای هسته ای را به صدا در می آورند و تهدید به استفاده از این ابزارها می کنند.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت: اکنون که برخی کشورها تهدید به استفاده از سلاح هسته ای می کنند، سایه جنگ هسته ای دوباره بر روی کره زمین ظاهر شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری تاس، دبیرکل سازمان ملل در پیام خود که ایزومی ناکامیتسو معاون وی و نماینده عالی امور خلع سلاح در مراسم بزرگداشت یادبود صلح هیروشیما در هفتاد و هشتمین سالگرد بمباران اتمی این شهر آن را قرائت کرد، افزود: طبل جنگ هسته ای بار دیگر می کوبد و بی اعتمادی و تفرقه در حال افزایش است.

  گوترش تاکید کرد: سایه هسته ای که بر سر جنگ سرد وجود داشت دوباره ظاهر شده است و برخی کشورها با بی احتیاطی بار دیگر شمشیرهای هسته ای را به صدا در می آورند و تهدید به استفاده از این ابزارها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش : سایه جنگ هسته ای دوباره بر روی کره زمین ظاهر شده است

گوترش : سایه جنگ هسته ای دوباره بر روی کره زمین ظاهر شده است