مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-05سياسي

نخستین هیأت های عزاداری برای شهدای کربلا توسط بانوان برپا شد


جایگاه بانوان برای همه روشن است و آغازگر هیأت و هیأت های نخستین شکل گرفته را می توان گفت بانوان بودند که در سوگ شهادت شهدای کربلا به مرثیه خوانی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید ملتجی دبیر همایش دومین دوره مهرواره هوای نو در نخستین روز از نشست های تخصصی برگزیدگان مهرواره هوای نو که در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: نشست امسال با عنوان نقش بانوان در آینده هیأت برگزار می شود.

سه مدل برنامه در مدت این دو روز ارائه خواهد شد که یکی از بخش های برنامه ها مربوط به کارگاه های آموزشی است که در چهار بخش ارائه می شود.

وی افزود: بخش دوم جلسات با عنوان مطالبه گری برگزار خواهد شد.

امسال چهار جلسه مطالبه گری طراحی شده و از چهار مسؤول فرهنگی دعوت به عمل آمده تا با حضور در این همایش به سوالات ارائه شده پاسخ دهند.

امروز در خدمت رییس سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

ملتجی گفت: سومین اقدام بخش ارائه است، چند هیأت که در حوزه فرهنگی فعالیت موفق دارند در این بهش اقدامات خود را ارائه می دهند تا بیان کنند چگونه و با چه روش و شیوه ای توانستند موفق شوند.

دبیر همایش دومین دوره مهرواره هوای نو با تاکید به جایگاه مهم بانوان بیان داشت: جایگاه بانوان برای همه روشن است و آغازگر هیأت و هیأت های نخستین شکل گرفته را می توان گفت بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین هیأت های عزاداری برای شهدای کربلا توسط بانوان برپا شد

نخستین هیأت های عزاداری برای شهدای کربلا توسط بانوان برپا شد