مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-22اقتصادي

14 پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره برداری می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از بهره برداری از 14 پروژه شامل آبخیزداری، زراعت چوب، نهال کاری و بادشکن غیرزنده در مناطق مختلف استان در هفته دولت خبرداد.

- ابوطالب امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های آبخیزداری در کنترل سیلاب و ذخیره منابع آبی و روان آب، چندین پروژه آبخیزداری در سطح استان در حال اجراست که در هفته دولت پنج پروژه آبخیزداری در سطح شهرستان های سمیرم، لنجان، اردستان و خور و بیابانک به بهره برداری خواهد رسید.

امینی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، در سطح استان نیز پروژه های نهالکاری در دست اقدام است که در هفته دولت از 2 پروژه نهالکاری، مراقبت و آبیاری رونمایی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه بادشکن ها بعنوان یکی عوامل مؤثر در تثبیت شن های روان و بروز گرد و غبار، همواره جزو طرح های اصلی اداره کل محسوب می شود، ابراز داشت: در هفته دولت نیز در شهرستان های آران و بیدگل، خور و بیابانک و نایین سه پروژه بادشکن غیرزنده به بهره برداری خواهد رسید.

امینی به اجرا و بهره برداری از طرح هایی که به افزایش پوشش گیاهی در سطح مراتع و جنگل های استان منجر می شود اشاره کرد و افزود: در هفته دولت، چهار پروژه زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره برداری می شود

14 پروژه منابع طبیعی اصفهان در هفته دولت بهره برداری می شود